ESCOLA DE COPONS

"La ment creativa és un do sagrat i la ment racional un servent fidel. Per això resulta molt curiós que hàgim creat una societat que, oblidant el do, hagi acabat honorant al servent" Albert Einstein

LA BOTIGA DELS PLÀTANS FERRARIS VA SER UN ÈXIT!

El divendres 27 d’octubre els Plàtans Ferraris van fer la botiga per l’esmorzar i el berenar. A la botiga hi havia: raïm, ametlles, pastissos, coques, crispetes i entrepans de diferents mides.

Van guanyar molts diners, 204 euros, però uns quants eren per tornar els diners que havia avançat l’escola (70€)  i 28€ per diverses despeses, com el pa i alguns accessoris.

La botiga va ser un autèntic èxit!!!

Els hi va agradar molt fer de venedors, les coques… Preparar els pastissos a l’escola també els hi va agradar molt i després el van coure a les cases. També els va agradar penjar cartells per el poble i també fer la botiga.

Preparació

Van anar a l’estanc a comprar llet, llimona, sucre, tomàquet, raïm, pernils… Els hi va costar 58€, però no tenien prous diners per comprar-ho i l’escola va avançar uns quants diners.

El pa el van comprar a cal Fitó. Van encarregar 20 barres per telèfon, després van trucar un altre cop per la mida de la barra. Els hi va costar 17€.

Van anar a l’ Ajuntament per dir s’hi podien enganxar els cartells i per fer la botiga al carrer.

Van fer firmes per la sol·licitud que li havia fet l’Ajuntament per fer la botiga i van haver de portar el DNI o el carnet de la piscina o el del Súper3.

En total, la botiga va ser un èxit!!!

 

Clica aquí per veure més fotos

 

Redactors/es: Benet, Biel, Cesc i Rut

Següent Publicar

Anterior Publicar

Deixar una resposta

© 2025 ESCOLA DE COPONS

Autor Anders Norén